Üzleti utaztatás

/Üzleti utaztatás
Üzleti utaztatás 2017-05-18T22:44:17+00:00

A MOREA Utazási irodát 1995-ben alapították hazai magánszemélyek, az iroda azóta is magántulajdonban van.

Az eltelt több mint 20 évben folyamatos és dinamikus fejlődés jellemző a cégre.

Forgalma alapján évek óta az üzleti utaztató irodák TOP 10-es elit mezőnyébe tartozik, a forgalomban a gazdasági válság nem okozott számottevő változást. Jelenleg az utazási irodák rangsorában a 6. helyezést értük el a repülőjegyek eladása alapján.

A cég fő profilja az üzleti utaztatás, állami szervezetek, minisztériumok, kis- és közepes vállalkozások, hazai és multinacionális cégek részére egyaránt.

Célunk az üzleti utaztatási forgalom növelése mellett színvonalas, exkluzív szabadidős utaztatás, valamint (részben meglévő corporate ügyfeleink számára) incentive utak, konferenciák, tanulmányutak és egyéb üzleti, csoportos utak szervezése.

Irodánk sikerének egyik alappillére a személyes kapcsolattartás. Legyen szó akár általános cégek közötti kapcsolatról, vagy egy megrendelő kiszolgálásáról, hisszük, hogy a mai rohanó világban szükség van emberi szóra, kommunikációra és személyes kapcsolattartásra.  Megrendelőinkkel minden esetben kijelölt utazásszervező kollégánk tartja a napi kapcsolatot.

Utazás menedzsment

Partnereink igényei számunkra elsődleges prioritást nyernek, és úgy véljük, hogy a napi munkánk egyik legfontosabb eleme az ügyfeleinkkel való személyes kapcsolattartás. Szolgáltatásainkat egyaránt biztosítjuk kis-és középvállalkozások, multinacionális cégek, illetve hazai és nemzetközi szervezetek részére az egész utazás ideje alatt és azt követően.

Minden egyes utazónak egyéni vevőprofilt készítünk (pl.: preferált ülésfoglalások, törzsutas adatok, preferált légitársaságok) és az ügyfél-elégedettséget szem előtt tartva a megrendelések visszaigazolását időkorlátokhoz kötjük.

Amit vállalunk:

  • Utazási tanácsadás
  • Cégek utazási szabályzatának megalkotása
  • Cégek belső utaztatási politikájának kidolgozása
  • Személyes utazási preferenciák kezelése
  • Rugalmas szerződéses kondíciók
  • Cégre szabott fizetési lehetőségek

Szolgáltatásaink:

  • Repülőjegy foglalás “hagyományos” és fapados légitársaságok járataira
  • Szállásfoglalás
  • Autóbérlés
  • Vonat, hajó és buszjegyek biztosítása
  • Konferencia / Tréning szervezés és lebonyolítás bel és külföldön
  • Költségoptimalizálás és Riportok
  • Kockázatelemzés
  • Teljes körű dokumentáció kezelés
  • Vízum ügyintézés
  • 24/7 Asszisztencia

Annak érdekében, hogy ügyfeleink számára folyamatosan változó világunkban továbbra is a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásokat tudjuk nyújtani, irodánk 2010-ben csatlakozott a Lufthansa City Center (LCC) irodák világszintű hálózatához. Ezzel a lépéssel egy nagynevű, nemzetközi hálózat tagjává váltunk, annak minden előnyét kihasználva, mely a világmárka által nyújtotta ismertségben, megbízhatóságban, vásárlóerőben, illetve kapcsolatrendszerben rejlik.

A néhány fős társaságoktól, a több 150-200 fős csoportokig, akár külföldön, akár belföldön a rendelkezésükre állunk, mind az incentive utak megszervezésében, mind a lebonyolításában.

 

Megváltozott utazási szokások

Úgy véljük, hogy felgyorsuló világunk eredményeképp sok más üzleti szegmens mellett, az utazási szokások is megváltoztak. Kötelességünknek érezzük, hogy minden utasunk és szerződött partnerünk részére, a változásokhoz mérten, minden esetben úgy álljunk rendelkezésre, hogy optimális lehetőségek felajánlása mellett valódi értéket biztosítsunk az utazás előtt, alatt és azt követően.

Mindennapunk részévé vált az online portálok alkalmazásának elterjedése. Az utaztatási üzletágban tapasztalatunk alapján a gyorsaság és időtakarékosság mellett, sajnos számos veszélyforrást rejt az egyéni online felhasználás.

Miért kedvezőbb igénybe venni szolgáltatásainkat az online portálok alkalmazásával szemben?

  • Dedikált utazási referenseket jelölünk ki, közvetlen elérhetőséggel.
  • Igényekhez mérten, személyre szabott ajánlatainkkal időt, energiát, ezáltal költséget takarít meg.
  • Minden menetrend szerinti és a fapados légitársaság járataira, egyaránt elkészítjük foglalását.
  • Szemben az egyéni online felhasználással, nagyobb létszám (akár csoportok) esetén is lehetőségünk van foglalások egyidejű rögzítésére.
  • Csatlakozással járó útjaikhoz optimális lehetőségeket ajánlunk.
  • Átszállás esetén, rövidebb várakozási idővel keresünk és biztosítunk opciókat.
  • Törölt járatok esetén további opciókat biztosítunk.
  • Módosítás igény esetén rendelkezésükre állunk.
  • A változásokról azonnal értesítjük utasainkat, igény szerint e-mail-en, vagy akár sms formájában.
  • Kiemelt ügyfelek részére ügyintézőink biztosítják az ’online check-in’ és a ’mobile boarding pass’ lehetőségét. A papír alapú foglalások, illetve papír alapú dokumentációk használatának alacsonyabb lehet a felhasználási aránya.
  • Földi szolgáltatásokat szintén biztosítunk útjaikhoz.
  • Rugalmas fizetési feltételekre van lehetőség.
  • Számlázási igényeikhez minden esetben alkalmazkodunk.
  • Nyitvatartási időn túl, ügyeleti elérhetőségünk a segítségükre lesz.

Ha csak a szándék létezik az üzleti utazáshoz?

Lépjenek kapcsolatba velünk, ismertessék elképzelésüket, a létszámról, költség keretről, alapvető elvárásokról. Utazásszervezőink pedig többféle, árban, programban, időpontban, helyszínben eltérő alap-ajánlatot készítenek. A kiválasztott verziókból pedig részletes árajánlatokat dolgozunk ki.

Ha konkrét elképzelésük van az üzleti utakkal kapcsolatban?

Mondják el nekünk részletesen igényeiket és ennek megfelelően készítjük el ajánlatunkat. Legyen szó bármelyik kiindulási alapról, minden esetben Önökkel, a megrendelőkkel szoros együttműködésben, az igényeik maximális figyelembevételével szervezzük meg, és bonyolítjuk le incentive utazásukat.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését ahhoz, hogy az Ön cégének utaztatását is mi intézzük a jövőben, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi email címen: sales@morea.hu

Szakmai elismeréseink

A 2010., 2011., 2012., 2013., 2014. és 2015. években elnyertük a Best Of Budapest díjakat, amely elismerést azok a budapesti szolgáltatók kapják, akik állandó, magas minőségű szolgáltatást nyújtanak.

Best of Budapest Legjobb Utazási Iroda Díj, 2010.,2011.,2012.,2013.,2014., 2015.

Lufthansa City Center Economy Award „Legjobb gazdasági teljesítmény” díja, 2012.
Lufthansa City Center Most Active Award „Legaktívabb teljesítményt nyújtó utazási iroda” díja, 2011.,2012.,2013

Lépjen velünk kapcsolatba!

Tel: +36 1-429-2000

További elérhetőségeink >>